Dames terug in Nederland!

19 januari 2016 16:00

De Dames van Lyra zijn zondagavond weer veilig aangekomen op Schiphol. Het elftal heeft in Malaga een prachtig trainingskamp gehad met veel sportieve en leuke activiteiten. Zo beleefde de Dames een speurtocht door de stad en op het strand, werden de ochtendtrainingen bij het zwembad afgerond en mocht het elftal genieten van een wedstrijd tegen Deportivo, die hun veld in een berg hebben staan (wedstrijd werd met 4-1 verloren).

Op de laatste dag gingen de Dames nog even de berg op van Malaga, dit keer met Segways! De Dames uit De Lier kunnen terugkijken op een gezellig en geslaagd trainingskamp. Woensdag gaat het elftal weer aan de slag met een oefenwedstrijd tegen Rijnvogels.