Technische staf vv Lyra seizoen 2023/2024 (JO10 t/m JO12)

28 juli 2023 9:45

In het vorige artikel hebben we de trainers voorgesteld van de mini’s en de JO8/JO9, nu de beurt aan de JO10 t/m JO12

De indelingen voor de eerste fase van de competitie zijn:

JO10-1 en 2 1ste klasse, JO10-3 3e klasse, JO10-4 en 5 in de 4de klasse

JO11-1 Hoofdklasse, JO11-2 1ste klasse, JO11-3 3de klasse en de JO11-4 4de klasse.

JO12-1 Hoofdklasse, JO12-2 1ste klasse, JO12-3 3de klasse en de JO12-4 4de klasse

Deze jongens gaan getraind worden door:

JO10 1 t/m 5

Naam: Tom Lagerwerf

Leeftijd: 18 jaar

Trainer van: JO10 1 t/m 5

Ervaring als trainer: ik heb veel op voetbalscholen gewerkt en ervaring opgedaan bij andere trainers. Ik begin komend seizoen aan me 2de jaar als hoofdtrainer van de JO10!

Motivatie en ambitie(s): mijn motivatie om dit te doen is de kinderen plezier geven in wat ze doen! Mijn ambities zijn: doorgroeien als voetballer en trainer bij deze prachtige club om uiteindelijk een mooie stap naar het 11 tegen 11 te maken😊

Naam: Dyon Lemckert

Leeftijd: 18 jaar

Trainer van: JO10 1 t/m 5

Ervaring als trainer: 4 jaar actief als trainer

Motivatie en ambitie(s): ik vind de groei van de kinderen het mooiste aan het vak. Je ziet een kind per week groeien in wat we trainen en hoe hard ze er voor willen werken.

Lyra JO11

Naam: Shane Sanders

Leeftijd: 21 jaar

Trainer van: Lyra JO11

Ervaring als trainer: Ik geef al zo'n 6 jaar training, ik heb altijd de onderbouw (voornamelijk JO11) gedaan. Dit is zo, omdat het een leuke leeftijd is. Je kan ze veel leren en ze leren snel. Het is leuk om spelers individueel vooruit te helpen,en van een groep een team te maken. Uiteindelijk is het nog leuker om te zien hoe de spelers zijn gegroeid in het voetbal en als persoon.

Motivatie en ambitie(s): De ambitie is er altijd om op een zo hoog mogelijk niveau te coachen en training te geven. Uiteindelijk wil ik 11v11 gaan coachen en trainen. Ik vind het leuk om dingen te zien groeien en er onderdeel van te zijn. Dit 'groeien' zie je de laatste jaren goed terug, bij de club, trainers, organisatie en natuurlijk de spelers.

Lyra JO12

Naam: Fekri Fellah

Leeftijd: 40 jaar

Trainer van: JO12

Ervaring als trainer: VV Lens, HSV Escamp, Wilhelmus, Forumsport, Excelsior BVO en SC Excelsior voetbaltrainer onderbouw. Ik heb alle leeftijdscategorieën mogen trainen. Alles bij elkaar heb ik 21 jaar ervaring als voetbaltrainer (zowel onderbouw als bovenbouw).

Motivatie en ambitie(s): Ontwikkelen en het bewaken van het voetbaltechnisch beleid in samenwerking met de hoofdjeugddopleiding  en trainers. De doelstelling bij het trainen van JO12- pupillen ligt op het gezamenlijk druk zetten, verzorgde en gevarieerde opbouw (diepte voor breedte) en kansen creëren in de laatste fase. Per periode van ongeveer 12 weken wordt een item gekozen uit datgene wat we belangrijk vinden (verdedigen, omschakelen, balbezit) . Het totale trainingsplan voor de JO12- pupillen is dus vooraf vastgesteld. Door het aantal oefeningen te beperken is de herhalingsfactor hoog en zullen de spelers bepaalde zaken steeds beter tot zich nemen. Kinderen houden van structuur. Natuurlijk liggen er variaties in de oefeningen om zaken ook leuk te houden daar doen we het voor.