24 juni inlever dag teams Lyra-jeugd & leidersjassen

26 mei 2023 16:15

Het einde van een mooi voetbalseizoen nadert weer met rasse schreden. Na het prachtige afscheid van hoofdtrainer Pim van der Hoorn worden de laatste wedstrijden binnenkort gespeeld of zijn al gespeeld. Wellicht volgen er nog toernooien voor jouw team en natuurlijk hebben we het familieweekend nog op 16 en 17 juni. Daarna is het hoogtijd voor de alle jeugdelftallen om de gesponsorde kleding weer in te leveren.

Dit jaar is de inlever dag op zaterdag 24 juni.
Alle jeugdelftallen worden dan verzocht om alle kleding, ballen en overige materialen die aan het begin van het seizoen zijn uitgedeeld weer in te leveren. De planning voor het inlevermoment per leeftijdscategorie wordt op een later moment gecommuniceerd.

Wij willen wel al vragen om te controleren of alles nog compleet is. Om missende of kapotte kleding op tijd voor het nieuwe seizoen te kunnen bestellen horen wij graag vóór 31 mei of er onverhoopt kleding stuk of verloren is gegaan. Zodat wij op tijd voor het nieuwe seizoen de kleding weer op orde kunnen hebben. Je kunt dit melden op het kleding e-mailadres van Stichting Steun: kleding@stichtingsteunlyra.nl

Daarnaast worden ook alle coachjassen weer ingenomen om in het nieuwe seizoen deze weer uit te kunnen delen aan de vrijwilligers in het nieuwe seizoen. Weet je zeker dat je doorgaat als vrijwilliger en wil jij jouw jas houden voor het nieuwe seizoen, dan kun je dat melden bij Stichting Steun door een mailtje te sturen naar kleding@stichtingsteunlyra.nl . Graag even onder vermelding van jouw naam en jasnummer.

Verder details over de inlever dag zullen op een later tijdstip communiceren, maar schrijf zaterdag 24 juni alvast in je agenda.

inleveren_kleding.jpg