Gera Bergambagt-Zuur overleden

15 januari 2016 15:00

Met droefheid namen wij kennis van het overlijden van Gera Bergambagt-Zuur , de vrouw van ons lid Peter en de moeder en trouw supporter van onze spelers Ronny en Davy. Wij wensen Peter, Ronny, Davy en de rest van de familie heel veel sterkte om dit grote verlies te dragen.

Wilt u de familie steunen d.m.v. een bezoek of een kaartje?

Correspondentieadres:

Uitvaartbegeleiding Samen, t.a.v. familie Bergambagt, Kasteelweg 11, 2678 SB De Lier

Gelegenheid tot condoleren  is er maandag 18 januari van 19.00 tot 19.45 uur in de Domkerk, Hoofdstraat 51 te De Lier. De afscheidsdienst van Gera is dinsdag 19 januari om 14.00 uur in bovengenoemde kerk, waarna de begrafenis in besloten kring zal plaatsvinden.