De grote schoonmaak 2023

25 mei 2023 21:00

De jaarlijkse grote schoonmaak staat weer voor de deur. Net als ieder jaar hebben we jullie hier hard voor nodig. We hoeven jullie niet uit te leggen hoe belangrijk een schoon clubgebouw is. En om dat te bereiken hebben we veel handjes nodig.

Voor dit jaar hebben we gekozen om vanuit elk team minimaal 2 ouders in te zetten die ons komen helpen met het schoonmaken en laten glimmen van de kantine, bar en de kleedkamers. De tribune en de omgeving langs de velden nemen we ook mee.

We verdelen het dit jaar weer over 3 avonden: dinsdag 20 juni, woensdag 21 juni en donderdag 22 juni. En starten  elke avond om 19.00 uur en voor een bakkie wordt gezorgd! Je kan je opgeven via de leider/trainer van jouw team of rechtstreeks bij Onno van der Voorn, dit kan door een WhatsApp berichtje te sturen naar 06-15581288 met daarin je naam, namens welk team je je opgeeft en welke avond je komt.

Vriendelijke groet namens het bestuur vv Lyra & Stichting beheer

schoonmaak_oproep.jpg