DTL Connect trotse shirtsponsor van Lyra 9

22 mei 2023 20:45

Zaterdag 20 mei was een zonnige en mooie dag voor Lyra 9. Dit mooie vriendenteam is volledig in het nieuw gestoken door hun sponsor DTL Connect. Niet alleen nieuwe shirts, maar ook tassen, trainingspakken maken de outfit van de mannen compleet. Ongetwijfeld zal dit gaan leiden tot grote successen van dit sterrenteam.

Dit alles is te danken aan vader Frank en zoon Martijn Baggerman. De trotse eigenaren van DTL Connect, gevestigd in Maasdijk. DTL Connect focust zich op het faciliteren van werkzoekenden, werkgevers én ZZP’ers in de techniek, bouw, logistiek en transport.

Mark Hanemaaijer en Arnout Tamerus van Stichting Steun bedanken Frank en Martijn Baggerman (DTL Connect) voor hun kledingsponsoring van Lyra 9. Als dank ontvingen zij een ingelijst wedstrijdshirt, een prachtige bos bloemen en de befaamde Lyra pen!

Afbeelding_2.jpg

Afbeelding_1.jpg