Meelopen JO8-5 en JO8-6 met Lyra 1 wedstrijd tegen sc Monster

1 mei 2023 15:45

Zaterdag 15 april was het zover! Er mochten dit keer twee teams meelopen met Lyra 1 en de jongens van JO8-5 en JO8-6 hebben er veel zin in. Het is een mooie zonnige dag en Lyra speelt vandaag tegen Monster. JO8-5 is een gezellig team, ze kletsen er op los in de kantine. Ze hebben vanmorgen tegen Delft gespeeld en helaas verloren met 6-5, maar ze hebben ook wel eens gewonnen met 17-1, dus een volgende keer winnen ze vast. Het team bestaat uit Colin, Daan, Jack, Rens, Serkay, Siem van der Hoek, nog een Siem van Geel en Tijn. Jack en Rens zijn goeie keepers, zoals ze dat zelf zeggen. Colin houdt meer van aanvallen, net als Tijn en Siem van Geel. Siem van der Hoek is meer een verdediger, net als Daan. Al snel zie je een hoop gezelligheid in dit team met Serkay die vaak grapjes maakt!

JO8-6 is ook een clubje vrolijke jongens, helaas zijn ze er niet allemaal bij, maar Lens, Noud, Olaf, Tim, Tygo en Liam zijn van de partij. Zij hebben vanmorgen gespeeld tegen Vlaardingen, helaas verloren, maar ze winnen ook vaak hoor! Ook hier een paar goeie keepers zoals Lenz, Noud en Liam. Olaf speelt liever in de spits en Tim en Tygo verdedigen graag. Het zijn ook vrolijke jongens die zin in vandaag hebben. Na het interviewtje in de kantine met deze twee gezellige teams is het tijd voor een groepsfoto. Van elk team wordt een leuke foto gemaakt en daar hoort ook een gekke bekken foto bij natuurlijk! Die laatste foto lukt wel het beste natuurlijk. Daarna even kijken bij het veld waar de teams warm lopen. Daarna is het toch echt tijd om klaar te staan voor het meelopen. Beide teams staan bij het hek klaar en wachten op de spelers van Lyra. Het is moeilijk om stil te staan als je het spannend vind, maar het wachten duurt gelukkig niet lang. Serkay staat helemaal vooraan en vindt dat toch een beetje spannend, maar het komt goed! De aanvoerder en andere spelers nemen de jongens mee het veld op! Daar hebben ze op gewacht! Daarna rennen ze naar de tribune om een stukje van de wedstrijd te kijken. Op de tribune is het een gezellige drukte! Lyra scoort al heel snel tegen Monster met een mooi doelpunt van Thom Kuijvenhoven! Het gejuich op de tribune is goed te horen en de jongens juichen lekker mee. De sfeer zit er goed in. Daarna is het tijd voor wat lekkers in de kantine. Er staan patatjes en limonade klaar en de teams laten dit lekker smaken. Als alles op is, krijgt elke speler nog een mooie aandenken in de vorm van een foto van Lyra 1 aan het meelopen en mogen ze naar hun ouders of nog even de wedstrijd verder kijken. Het was een mooie wedstrijd van Lyra en ze hebben uiteindelijk met 3-1 gewonnen van Monster, een prachtig resultaat op deze mooie dag!

Voor foto's klik HIER