Speler van de week Lyra - Verburch: Ties Dekker

1 mei 2023 8:15

Mijn naam is Ties Dekker, ik ben geboren op 3-8-2012. Mijn vader is Peter en mijn moeder is Danielle. Ik heb 1 broer, Cas. Ik zit in groep 7 van de Achtsprong bij meester Mark. Gym vind ik enorm leuk, taal en spelling minder. Ik wil later graag beheerder van een vakantiepark, zoals Hof van Saksen, worden. Mijn team is de JO 11-3 waar ik rechtsback speel. Vandaag waren we vrij. Feyenoord is mijn favoriete club, Bijlow is hun beste speler.

Mijn prognose voor de wedstrijd Lyra-Verburch is 1-0. Ik bedank mijn begeleider Dani Verbeek en Lyra voor de leuke middag!

DAP230429104116OP.jpg

Ties_Dekker.jpg