Lyra 7 kampioen

27 april 2023 7:00

J.l. zaterdag 22 april is Lyra 7 na de gewonnen uitwedstrijd (1-2) tegen Vitesse Delft 5
kampioen geworden in de 7e klasse - 07. De mannen van leider en coach Gerard Poot konden bij een winst in de uitwedstrijd tegen Vitesse Delft 5 definitief kampioen worden. Voor de wedstrijd trakteerde het team op het terrein van Vitesse Delft zichzelf op een kleine vuurwerkshow.

Na het laatste fluitsignaal werd het kampioenschap met elkaar , supporters, familie en vrienden gevierd. ’s Avonds werd het feest onder het genot van een drankje en een warm buffet verder gevierd tot in de laatste uurtjes.

Gefeliciteerd mannen en op naar de 6e klasse !!

IMG_E1437.JPG