Speler van de week LYRA - sc Monster: Bram van Velzen

16 april 2023 14:00

Mijn naam is Bram van Velzen, ik ben geboren op 26-9-2012. Ik woon op de Burg. Cramerlaan met mijn vader Harro en mijn moeder Rosalie. Ik heb 2 broers, Stan en Sem. Ik zit in groep 7 van basisschool de Achtsprong bij juf Kim. Heel erg leuk vind ik geschiedenis en gym, ik heb een hekel aan rekenen. Later wil ik graag profvoetballer worden of brandweerman. Bij Lyra speel ik in de JO 11-1 als rechterspits. Wij zijn vorige week kampioen geworden. Vandaag heb ik tegen Quick gespeeld en we hebben met 2-1 gewonnen.

Dennis Voskamp, mijn achterneef, was vandaag mijn begeleider en heeft de wedstrijd gefloten. Mijn prognose voor de wedstrijd Lyra-Monster is 1-1. Ik bedank Dennis Voskamp en Lyra voor de leuke middag die ik heb gehad!

Bram_van_Velzen.jpg