Stichting Steun zoekt een relatiebeheerder

12 april 2023 8:00

Ben jij klaar om je kennis en kunde in te zetten voor onze mooie club VV Lyra. Woon jij in de omgeving van De Lier, ben je enigszins commercieel aangelegd, hou je van aanpakken, dan zoeken we jou!!!

Stichting Steun is een leuke club mensen die samen verantwoordelijk zijn voor het organiseren van de sponsoring en het sponsorbeleid van onze voetbalclub VV Lyra. Het betreft sponsoring in de breedste zin van het woord: van ons mooie traditionele shirt tot reclameborden langs onze prachtige velden tot de grootste en gezelligste business club van het Westland.

Op dit moment hebben we een vacature voor de functie van ‘Relatie beheerder’. Hierin ben je samen met een aantal collega’s van Stichting Steun het aanspreekpunt en de contactpersoon van bestaande en nieuwe sponsors.

Laat het ons weten en wij zullen je dan in een kennismakingsgesprek meer uitleggen over deze leuke functie, wat er van je verwacht wordt en wat jij van ons kan verwachten. We verklappen hierbij dat je dan niet moet denken aan bonussen, leasewagen, e.d. 😉

Je kunt je aanmelden via mail: sponsor@stichtingsteunlyra.nl of bellen met onze voorzitter Mark Hanemaaijer (06-52737696)

Steun_realtie_beheerder.jpg