Cobie van den Bos – van der Marel overleden

11 januari 2023 20:30

Gisteren bereikte ons het droeve bericht dat Cobie van den Bos, vrouw van ons rode brigade lid Jan van den Bos, is overleden. Cobie is 79 jaar geworden. Wij wensen Jan en zijn gezin veel sterkte toe dit verlies te dragen.

Wilt u Jan en zijn gezin steunen?

Er is gelegenheid tot condoleren vrijdag 13 januari van 19.00 uur tot 19.45 uur in de Domkerk, Hoofdstraat 51 te De Lier. De afscheidsdienst wordt gehouden zaterdag 14 januari om 10.00 uur in de Domkerk, waarna de begrafenis zal plaatsvinden op de Algemene Begraafplaats, Burg. Crezéelaan 28 te De Lier.

Het afscheid is live te volgen via www.pkndelier.nl

Na de begrafenis is er gelegenheid tot condoleren en samenzijn in ’t Centrum, Hoofdstraat 100 te De Lier Voor de volledige rouwkaart, klik HIER

Schermafbeelding_2023-01-11_204742.jpg