Martin de Mooij nieuwe trainer vv Lyra

31 december 2022 16:45

Afgelopen weken is de technische commissie druk bezig geweest met de opvolging van Pim van der Hoorn als hoofdtrainer van vv Lyra. Bij deze kunnen we meedelen dat Martin de Mooij komend seizoen onze nieuwe hoofdtrainer is. Ook Erwin Bouwman (assistent trainer) en Jim van der Jagt (trainer Lyra 2) verlengen hun verbintenis bij Lyra. Daarmee is een groot deel van de staf voor komend seizoen rond.

Na een eerste gesprek waren de TC leden al erg enthousiast over Martin en toen daarna een tweede gesprek volgde met de HJO, assistent trainer en aanvoerder was iedereen overtuigd dat Martin de juiste trainer voor Lyra is.

Martin’s laatste club was het Wateringse KMD, waar hij een aantal keer dicht bij het kampioenschap was. Daarvoor was hij ook nog hoofdtrainer bij Oliveo in Pijnacker. Martin, vanaf deze plaats alvast een hartelijk welkom geheten als aanstaand hoofdtrainer van vv Lyra

Een goede jaarwisseling allemaal en een gezond 2023 toegewenst.

Martin_de_Mooij_v1.jpg