JO9-4 en JO9-5 lopen mee met Lyra 1

10 december 2022 10:45

Zaterdag 26 november waren er 2 teams die Lyra 1 de wegwijsden op het veld . Het was een mooie zaterdagmiddag voor een leuke wedstrijd, Lyra 1 tegen Houtwijk SV1. De teams die mee mochten lopen met Lyra 1 waren de JO9-4 en JO9-5. De kinderen kwamen erg enthousiast aan en hadden er heel veel zin in om mee te lopen met Lyra 1.

Vanmorgen hebben beide teams tegen een team van Westlandia gespeeld. Het team JO9-4 bestaat uit: Vajèn (vandaag helaas afwezig), Maurits, Seth, Ryan, Jasper, Wess en Jens.  Het was een spannende en leuke wedstrijd. Ze hadden super gepeeld.  De uitslag was gelijkspel 5-5. Het is een super leuk en gezellig team. Als keeper hebben ze Ryan, maar soms staat die ook achter als verdediger. Voorin het veld staan Maurits, Seth en Jens. Op het middenveld staat Jasper en als verdediger staat Wess.

Het team JO9-5 bestaat uit: Senn, Kai, Finn, Arend, Mick (vandaag helaas afwezig),  Benya, Niya (vandaag helaas afwezig) en Noa. Vanmorgen had ook dit team een wedstrijd tegen Westlandia. Het was een leuke, maar ook een spannende wedstrijd. Helaas hadden ze de wedstrijd verloren met 5-4. Het is een leuk team en ze kunnen goed met elkaar opschieten. Als keeper hebben ze Kai en Finn, maar staan ook soms op een andere plek op het veld. Kai als middenvelder en Finn als spits.  Benya staat achter als verdediger, Arend staat soms spits maar ook verdediger, Senn staat als verdediger en Noa als spits en soms verdediger.

Na een leuk praatje met beide teams werden de tenues en de sokken nog even goed in orde gemaakt voor de foto. Beide teams gingen naar buiten om voor het Lyra gebouw een groepsfoto te maken. Eerst werden lachende foto’s gemaakt van beide teams en daarna nog een gekke bekken foto. Na de foto’s maken konden de kinderen nog bij de warming-up kijken van Lyra 1.

Lyra 1 ging even naar binnen om hun goede tenue aan te trekken en konden de kinderen in de rij gaan staan zodat ze met de jongens van Lyra 1 het veld op konden lopen. De kinderen mochten van het veld afrennen en dan op de tribune naar de wedstrijd kijken. Na een kwartier kijken was er helaas geen doelpunt gevallen voor Lyra 1 en mochten de kinderen naar de kantine om wat te drinken en patat te eten. Aan de tafel werd er nog even gepraat over de wedstrijd en met wie ze op waren gelopen. Na het drinken en patat eten kregen de kinderen een leuk aandenken; een foto van Lyra 1 dat ze deze dag hebben mee gelopen. Na alles mochten de kinderen naar hun ouders om nog eventueel de wedstrijd verder te kijken of met hun ouders naar huis te gaan.

Klik hier voor de foto's

Schermafbeelding_20221210_105258.png