Speler van de week: Kerim Ozkok

2 oktober 2022 17:30

Mijn naam is Kerim Ozkok, geboren op 27-6-2012. Ik woon met mijn vader Yasin, mijn moeder Adbye en mijn zusje Elis op de grens van Den Hoorn en Delft. Ik voetbal in de JO 11-2 en we hebben vandaag met 13-3 gewonnen. Ik heb 2 x gescoord. Ik zit op basisschool het Galjoen in Den Hoorn in groep 7. Rekenen vind ik fijn maar aan spelling heb ik een hekel. Later wil ik graag architect worden. Mijn prognose voor de wedstrijd Lyra-MVV is 2-1. Mijn favoriete club is Galatasaray uit Istanboel. Ik bedank Lyra en mijn begeleider Dennis Voskamp voor de leuke middag die ik heb gehad.

2022-10-01_LYRA_-_MVV_27_003.jpg