Vrijwilligers gezocht voor bardiensten tijdens de derde helft op 1 oktober

24 september 2022 10:15

Vrijwilligers gezocht voor bardiensten tijdens de derde helft op 1 oktober
Zaterdag 1 oktober is er weer een derde helft bij Lyra. Om hier opnieuw een succes van te maken hebben we vrijwilligers nodig die achter de bar willen staan van 16:00-19:30 en/of van 19:30-23:00. Als barvrijwilliger zorg je dat iedereen zijn drankje krijgt en er geen lange rijen voor de bar ontstaan. Daarnaast zorg je dat de kantine er na afloop weer netjes uitziet.
Vindt je het leuk om diverse drankjes in te schenken, bier te tappen en wil jij dat het een leuke avond wordt. Meld je dan aan! Dit kan door een WhatsApp berichtje te sturen naar Fred (06 48154747). O ja! Mocht je dit wel willen maar nog nooit hebben gedaan dat geeft niks, geef het aan en we nodigen we je uit voor een uitgebreide instructie vooraf.