Aankondiging speculaasactie 2022

26 september 2022 17:00

De zomer is amper afgelopen en moeten we het vizier al weer op de winter zetten. Een beetje hetzelfde patroon als de grootwinkelbedrijven, koud terug van je vakantie ploffen de cadeau folders alweer op de mat en in de winkels liggen de schappen al weer vol met kruidnootjes en aanverwante snoeperijtjes. 😊

Dachten we na de “corona” jaren weer van een normaal jaar te kunnen gaan genieten, gooit president Poetin, door oorlog te gaan voeren, de wereld helemaal in de war. Gevolg torenhoge inflatiecijfers, energieprijzen meer dan verdrievoudigd etc. De gevolgen van deze crisis worden door iedereen gevoeld en dus ook door onze penningmeester. De druk op de begroting door inflatie en daardoor verhoogde inkoopprijzen is voor de penningmeester goed voelbaar en kan dus elke euro goed gebruiken. De speculaasactie is de afgelopen jaren een groot succes geweest en geeft de grote saamhorigheid binnen onze vereniging weer. Ook dit jaar willen wij weer een beroep doen op jullie hulp om de vereniging te ondersteunen in deze lastige tijd.

Onze leverancier heeft haar prijzen, net als vorig jaar, ook dit jaar verhoogd dus wij ontkomen er ook niet aan om onze verkoopprijs te verhogen naar € 5,50 per stuk.

De tijdlijnen voor 2022 speculaasactie zijn:

1-okt:   Leiders/aanvoerders senioren verdelen de bestelformulieren aan alle spelers van Lyra. Start verkoop

4-nov: Spelers leveren verkoopformulieren en geld in bij leiders/aanvoerders senioren

5-nov:  Leiders/aanvoerders senioren leveren bestelformulieren/geld in op sportpark

23-nov: ophalen speculaaspoppen particulieren bij Kwekerij Van den Berg, Burgermeester Cramerlaan 19.

Wij gaan ervan uit dat alle leden LYRA bij deze actie willen ondersteunen en weer net zo enthousiast meedoen aan de speculaas actie als eerdere jaren. Met jullie inzet kunnen we er, net als vorig jaar, weer een gigantisch succes van maken! Houdt voor verdere informatie het Sportkontakt, website en/of Facebook goed in de gaten.

Contactpersonen:

Patrick Alsemgeest