3 september - Uitgiftedag kleding, leidersjassen en overige materialen

27 augustus 2022 10:30

Zoals reeds eerder gecommuniceerd vindt op zaterdag 3 september weer de jaarlijkse uitgifte dag van kleding en wedstrijdballen voor de jeugdteams plaats. Daarnaast is het voor iedere vrijwilliger, die het nodig acht, mogelijk om een coachjas op te halen.

De vrijwilligers van Stichting Steun staan vanaf 07.45 uur tot 12.00 uur met een glimlach achterin het Atrium op jou te wachten. Aangezien veel wedstrijden dezelfde aanvangstijd hebben, is het aan te raden om op tijd te komen. Dan weten we zeker dat iedereen in het juiste tenue aan zijn of haar wedstrijd kan beginnen.

Binnen Lyra is er onderscheid tussen de sponsorkleding en leidersjassen en de overige materialen, zoals ballen en hesjes.

Voor alle kleding met een sponsoruiting erop en de leidersjassen is Stichting Steun verantwoordelijk. De personen die je hiervoor kunt benaderen zijn:
Hans Koornneef 06-15908115
Arnout Tamerus 06-42422574
Of het algemene e-mailadres kleding@stichtingsteunlyra.nl .

Voor de overige materialen prijzen we ons gelukkig met twee zeer bekwame vrijwilligers. Voor vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij:
Lars Hulstkamp 06-83915937
Ben Nadorp 06-10962000

Voor de trainingskleding met de initialen erop is de TC verantwoordelijk. Hiervoor kunt jij jouw eigen TC-coördinator benaderen.

kleding_uitgifte.jpg