Wedstrijdkleding Jeugd 2022/2023

17 augustus 2022 12:45

De feestweek is achter de rug en dat betekent dat het nieuwe voetbalseizoen weer snel aanstaande is. De voorbereiding is voor sommige teams al in volle gang en andere teams zullen nog snel aan de conditie werken, voordat de eerste officiƫle wedstrijden weer van start gaan op 3 september.

Ook dit jaar zijn alle jeugdcategorieën weer gesponsord en hoeft geen enkel jeugdlid zelf een shirt of een broek te kopen. Een prachtige manier om het plezier in voetbal in de gehele breedte van de sport te bevorderen. Stichting Steun is dan ook uitermate trots op de vele sponsoren die dit mogelijk maken.

Net als vorige seizoenen is er ook dit seizoen weer een uitdeeldag waarbij de tassen met wedstrijdstrijdkleding worden uitgedeeld aan de leiders/teamverantwoordelijken van de desbetreffende teams. Op zaterdag 3 september  zullen de vrijwilligers van Stichting Steun weer klaar staan om iedereen te voorzien van de tas met kleding, leidersjassen en wedstrijdballen.

Met de hoofdtrainers van de selectieteams is inmiddels contact opgenomen om ervoor te zorgen dat zij voor hun oefenwedstrijden de kleding tot hun beschikking hebben. Heb jij voor 3 september een oefenwedstrijd? Neem dan ruim van tevoren contact op met Arnout Tamerus of Hans Koornneef, om de wedstrijdkleding in ontvangst te nemen.

Met vriendelijke groet,

Arnout Tamerus – 06-42422574