JO9-4 loopt mee

22 maart 2022 20:45

Vandaag was de dag van derby 1 van de maand maart namelijk v.v. Lyra 1 – v.v. Naaldwijk 1. En het is de dag dat er eindelijk na maanden weer een team mee mag lopen met Lyra 1 en vandaag is dat de JO9-4 . De JO9-4 speelt vandaag hun wedstrijd pas om 13:00 uur waardoor de middag voor het team in 2en is verdeeld. Het 1ste gedeelte begint al om 12:00 uur met het interview en de teamfoto’s. De JO9-4 verzameld zich de kantine voor hun interview en de fotosessie.

De JO9-4 bestaat uit: Dex, Luuk, Niels, Jake, Juul, Eva en Thomas. De teamverdeling is meestal als volgt, in de verdediging staan Jake, Eva (ze keept vaak ook de wedstrijden) Juul en Thomas. In de spits staat vaak Niels, Dex en Luuk. De JO9-4 heeft dit seizoen al een keer tegen Naaldwijk gespeeld en hebben daar met 9-4 gewonnen, misschien is dat al een goede voorbode voor de wedstrijd van vanmiddag.

Na het fotomoment gaat het team hun wedstrijd spelen tegen Die Haghe MO9-1. De JO9-4 was een maatje te groot voor Die Haghe en er werd met 9-1 gewonnen! Leuk om zo veel te winnen, maar de jongens en meiden zeiden: eigenlijk was het te makkelijk…  Eva keept wel vaker, maar vandaag heeft ze voor het eerst een hele wedstrijd gekeept!  De doelpuntenmakers waren Luuk, Niels en Thomas.

Toen gingen ze kijken bij het inschieten van het eerste elftal, heerlijk in het zonnetje. De spelers van Lyra 1 gingen nog even naar binnen om zich helemaal klaar te maken voor de wedstrijd. De jongens en meiden van de JO9-4 gingen alvast in een rijtje klaar staan. En ja hoor, daar komen de grote mannen naar buiten! Allemaal een hand en zo het hoofdveld op, wat een belevenis!

Na een kwartiertje kijken gingen ze naar binnen om als afsluiting nog een heerlijk patatje te eten. Al met al een topdag zo!

Lyra 1 heeft deze dag gewonnen met 5-1.

Voor de foto’s zie hieronder: