Zomeravondvoetbal, gewoon weer als vanouds.

21 maart 2022 16:15

Gewoon doen went toch sneller dan gedacht, dus we gaan ook “gewoon” weer 7x7 zomeravond voetballen bij LYRA.

Eerst even heerlijk jezelf een uurtje uitleven op een half voetbalveld, daarna nog heerlijker napraten met een natje en een droogje in de kantine of op het terras.

Iedereen (wel 18+) mag meedoen, inschrijven is gratis, we hebben nog ruimte voor nieuwe teams. Uiteraard zijn de meeste teams van de vorige jaren ook weer van de partij, waaronder titelverdediger Van der Waal Infra. De spelregels zijn nog net zo simpel als twee jaar terug, 2 x 30 minuten spelen, geen scheidsrechter, geen slidings, eigenlijk zelfs geen lichamelijk contact. Zie het maar als zaalvoetbal, kom je ook schoon van het veld af.

De enige verplichting is het bezoek van de kantine na de wedstrijd. Delen  we meteen even mee dat de kantine om 0:00 uur sluit, dit  vanwege vergunningen en strengere regelgeving. Corona heeft daar ook geen goed aan gedaan..

We starten ergens half april, op donderdagavond, ongeveer 10 weken lang, dan hangt van het aantal teams af. De wedstrijden beginnen om 19:00 uur en om 20:00 uur, later in het schema proberen we alles op 20:00 uur te zetten.

Verdere info of opgeven;

Rien de Vos     0614435393