Speler van de week: Joep Reissenweber

20 maart 2022 21:00

Mijn naam is Joep Reissenweber, ik ben geboren op 1-4-2011. Mijn vader is Coen en mijn moeder heet Kim. Ik heb 2 broers, Gijs en Tijn. Ik ben speler van de JO 11-4, ik speel meestal op het middenveld. Mijn begeleider Kenny Lipman heeft vanmorgen mijn wedstrijd gefloten, we hebben helaas met 4-2 verloren. Mijn favoriete club is Ajax. Mijn prognose voor de wedstrijd Lyra – Naaldwijk is 3-2. Ik zit in groep 7 van basisschool de Vlieten, ik heb 2 juffen en 2 meesters. Leuk vind ik van school de pauzes, ik heb een hekel aan begrijpend lezen.
Ik wil later, samen met mijn broer, kok worden. Ik maak b.v. al hele goede risotto. Ik bedank Kenny Lipman en Lyra voor de leuke middag die ik heb gehad!

2M1A4182.jpg