Business Club v.v. Lyra op bezoek bij Zuidkoop aan de Zijtwende

14 maart 2022 12:45

Afgelopen vrijdag 11 maart was de business club van v.v. Lyra op bezoek bij Zuidkoop aan de Zijtwende in de Lier. Met een opkomst van meer dan 60 leden was de animo groot en was iedereen erg benieuwd naar het verhaal van Zuidkoop. Nadat iedereen binnen was en voorzien was van een happie en een drankje, vertelden Nathalie en Dennis Zuidgeest aan de hand van een mooie, interactieve presentatie een inspirerend verhaal over de verschillende activiteiten die Zuidkoop in huis heeft. Naast interieurbeplanting bij bedrijven en het ontwerpen en bouwen van prachtige beursstands, blijkt Zuidkoop nog veel meer te doen. Een mooi voorbeeld was bijvoorbeeld het bouwen van interieurs van trailers en busjes voor roadshows voor verschillende bedrijven.

Doordat door Corona alle beurzen in Europa werden geannuleerd werd Zuidkoop in eerste instantie hard geraakt. Echter nu blijkt dat daardoor ook weer nieuwe projecten en activiteiten zijn gevonden, waardoor nu alle beurzen weer doorgaan, het zelfs weer een uitdaging is om al het werk gedaan te krijgen.

Na de presentatie van broer en zus Zuidgeest werden de leden van de BC Lyra in 4 groepen door het bedrijf rondgeleid en ontstond er een nog beter beeld van dit mooie familie bedrijf. Na de rondleiding zorgde NON (Bar/Shop/Events) voor lekkere hapjes en werd er nog behoorlijk lang gezellig na-geborreld en gepraat.

Business Club Lyra bedankt alle leden voor hun komst, NON voor de catering en Dennis en Nathalie voor hun gastvrijheid en enthousiasme waardoor deze middag  en avond er weer één is om niet snel te vergeten!!

IMG-20220313-WA0009.jpg

IMG-20220313-WA0010.jpg