Er is weer plek achter de BAR

13 maart 2022 8:45

Vele voetballers, begeleiders en supporters brengen hun vrije tijd op zaterdagmiddag weer door op ons sportpark en komen in de kantine. We willen onze gasten maar al te graag voorzien van een lekker hapje en een heerlijk drankje. We kunnen met veel plezier onze kantine draaiende houden en de nodige centjes verdienen voor de vereniging. Er is dus vanaf vandaag ook weer plek achter de bar voor jou. Jij kan met jou enthousiaste inzet ons team versterken en van waarde zijn voor zowel de vereniging als alle bezoekers. Hoe kan jij wat betekenen?

Een keer per maand zijn er op de zaterdagmiddag van 13.00 – 16.00 uur nog een aantal plekjes vrij. Wil jij hier inspringen of heb je nog vragen, neem dan snel contact op met Henny Voskamp (tel: 06-20863614).

help_wanted.jpg