Schuilt in jou de nieuwe van Gaal?

6 maart 2022 15:00

v.v. Lyra start in april het JVTC-traject. Dit is een officiƫle cursus vanuit de KNVB voor beginnende jeugdtrainers en/of coaches, waarin training geven, coachen van wedstrijden en begeleiden van jeugdspelers centraal staan. Hiervoor zoeken wij enthousiaste ouders, (oud)leden en/of jeugdleden vanuit de bovenbouw die een eerste stap willen zetten in het trainen, coachen en begeleiden van jeugdspelers. Deze (gratis) cursus is de afgelopen jaren al vaker bij Lyra met veel succes aangeboden.

Het JVTC-traject bestaat uit 4 bijeenkomsten die op maandagavond plaats zullen vinden. Dit zal zijn op de dagen: 25 april, 9 mei, 23 mei en 13 juni. Op deze dagen start de cursus om 18.00 uur en eindigt om ± 21.00 uur. De cursus wordt op Lyra gegeven door een KNVB-docent samen met een trainersbegeleider vanuit Lyra. We willen iedereen de kans geven om zich hiervoor in te schrijven. Na het voltooien van de cursus ontvangen alle deelnemers een officieel KNVB-diploma.

Lijkt het je interessant? Wil je zelf een betere trainer/coach worden? Wil je onze jeugd beter leren voetballen en begeleiden en zou je je hierbij in willen zetten voor de club? Laat dit dan weten en geef je op.

Je kan jezelf opgeven bij Patrick Alsemgeest (06-22415772) of Mats van der Meer (06-17025352).

Geef je snel op, want we mogen maximaal maar 14 deelnemers bij de KNVB inschrijven. Vol is dus vol!

Patrick en Mats

IMG-20191202-WA0006.jpg