Mark Hanemaaijer nieuwe voorzitter Stichting Steun Lyra

22 februari 2022 12:15

Mark Hanemaaijer wordt de nieuwe voorzitter van Stichting Steun Lyra (oftewel de sponsorcommissie van Lyra). Mark is een bekend gezicht bij Lyra. In het verleden zelf op de voetbalvelden te zien geweest, maar een blessure zorgde ervoor dat hij vroegtijdig de overstap moest maken naar de racefiets. Maar Mark kom je op sportpark De Zweth nog steeds tegen als hij een wedstrijdje bij zijn zoon kijkt of bij Lyra 1 en is dus nog nauw betrokken bij de club.

We zijn erg blij dat Mark heeft toegezegd om de voorzittershamer vanaf het nieuwe seizoen over te nemen van de huidige voorzitter Hans Koornneef. De afgelopen maanden heeft Mark de vergaderingen van Stichting Steun al bijgewoond  en zal de komende vergaderingen ook aanwezig zijn, om zich helemaal in te leren in het reilen en zeilen van de sponsorwerving bij Lyra.

Het team van Stichting Steun Lyra wenst Mark veel succes en plezier toe in zijn nieuwe functie als voorzitter!

Mark_Hanemaaijer.jpg