Speler van de week: Wouter van der Windt

14 december 2015 12:00

Mijn naam is Wouter v.d. Windt en ik mag speler van de week bij de wedstrijd Lyra-VDL. Mijn begeleider was Max v. Delft , die ik graag hartelijk bedank. Ik ben geboren op 22-1-2005 en mijn moeder en vader zijn Pauline en Nico. Ik zit op basisschool de Achtsprong in groep 8 bij juf Myrthe.

Ik vind gymnastiek, computeren en rekenen heel leuk, ik heb een beetje een hekel aan taal. Mijn favoriete club in de eredivisie is Ajax, ik speel zelf in Lyra E 1 als verdedigende middenvelder, mijn trainer is Davy v. Vliet. We hebben vandaag met 5-0 gewonnen van Katwijk. Wat ik later worden wil, weet ik nu nog niet, maar ik hoop in ieder geval dat Lyra vanmiddag gaat winnen!!

Wouter, bedankt dat je speler van de week wilde zijn.