Verlenging sponsorcontract JO11-2 t/m JO11-4

16 november 2020 20:00

Zaterdagochtend 14 november zijn de handtekeningen geplaatst onder de sponsor contracten voor de JO11-2 tot en met de JO11-4. Door de corona maatregelen afgekondigd door de regering ging dat nu met iets minder ceremonieel dan dat we gewend zijn. Namens stichting Steun waren Wim van Berkel en Huub van Velden uitgenodigd bij Mike van der Sar aan de keukentafel. Naast Mike was Laurens van der Ende aanwezig om namens van der Ende Aluminium Constructies het contract te ondertekenen.

Namens de stichting Steun en natuurlijk de spelers en begeleiding van de JO11 willen wij beide sponsors hartelijk danken voor deze verlenging. Het is fijn voor Lyra om in deze onzekere tijden te kunnen bouwen op trouwe sponsors als Mike en Laurens. Willen julie meer weten over de bedrijven van Mike en Laurens? Klik de link en kijk gerust even rond op hun respectievelijke websites:

Van Der Ende Aluminium Constructies

M. van der Sar betonwerken b.v.

2020-11-14_Sarbeton_-_vd_Ende_010.jpg

2020-11-14_Sarbeton_-_vd_Ende_005.jpg