Mini-F toernooi

9 november 2020 9:30

Afgelopen zaterdag stonden er 36 enthousiaste jongens en meisjes te trappelen bij Lyra om een echte Eredivisie toernooi te mogen spelen. De jongste leden van Lyra waren om 9:30 uur aanwezig op veld 3 met een heerlijk zonnetje.

Na een kleine warming up stonden de Eredivisie spelers klaar om aan het toernooi te beginnen. Het toernooi bestond uit de volgende teams:

Feyenoord: Jelle, Collin, Klaas, Vigo en Vinz

Sparta: Aryton, Iza, Davy en Fender

ADO: Jayden, Roel, Jens van Os, Zelquino en Melinda

FC Utrecht: Hugo, Milan, Daan en Puk

AZ: Ridwaan, Sem, Matz en Wess

PSV: Kai, Cas, Jake Heijningen, Endy en Pim

Ajax: Ties, Luuk, Lennox en Lars

Vitesse: Jens van Adrichem, Keano, Jake Hagman en Vajen

Sommige wedstrijden waren vol strijd net als een echte klassieker in de Eredivisie. Alles was er in de wedstrijden terug te zien, plezier, strijd, sportiviteit en heerlijk voetbalweer.

Na 6 wedstrijdjes werd er voor de volgende plekken gespeeld;

Plek 7 en 8: ADO en PSV deze werd gewonnen door PSV.

Plek 5 en 6: FC Utrecht en Vitesse, deze werd gewonnen door FC Utrecht.

Plek 3 en 4: Was de klassieker namelijk Feyenoord en Ajax en deze is gewonnen door Feyenoord.

Plek 1 en 2: Sparta en AZ en de winnaar is Sparta geworden.

Na het toernooitje zijn er ook 3 prijzen uitgedeeld, namelijk 2 prijzen voor de sportiefste speler en de 1 voor de beste speler. De sportiefste spelersprijs is gegaan naar Iza en naar Kai. De prijs voor de beste speler is naar Vigo gegaan.

Na de wedstrijdjes is er een lekkere snack uit gedeeld met een coole oranje zonnebril voor de jongens en meisjes.

Wij van de organisatie hebben een leuke ochtend gehad met de Mini-F en willen de ouders en de begeleiders ook bedanken voor een geslaagde ochtend.

Voor meer foto's klik HIER

Mini_F_toernooi_1.jpg