Vrijwilligers en organisatiestructuur

6 november 2020 18:30

Voetbalvereniging Lyra is een vereniging met een veilig sportklimaat voor zowel de jeugd als de senioren en niet spelende leden. Binnen onze voetbalvereniging is er ruimte voor zowel prestatie als plezier. In de jeugdafdeling is extra aandacht en inzet om talentvolle voetballertjes (zowel jongens als meiden) beter te laten voetballen met als resultaat in elke leeftijdsklasse op het hoogst mogelijke niveau de strijd aan te gaan.

Maar naast de voetbalwedstrijden en de trainingen bestaan er veel andere werkzaamheden die noodzakelijk zijn om iedereen op zaterdag te kunnen laten voetballen en door de weeks te kunnen laten trainen. Voetbalvereniging Lyra kan alleen maar bestaan wanneer er voldoende vrijwilligers een actieve rol hebben binnen de club en er met elkaar samengewerkt wordt. Onze vereniging bestaat hoofdzakelijk uit vrijwilligers die met en voor elkaar mogelijk maken dat er wekelijks met plezier gevoetbald kan worden op ons sportpark.

We verwachten dan ook dat alle leden en/ of ouders van leden hier een steentje aan bijdragen. Het mooie van vrijwilligerswerk binnen Lyra is dat je mag doen wat je leuk vindt of waar je goed in bent.

Of dit nu voor- of achter de schermen is. Er is voor iedereen wel wat te doen. Vele vrijwilligers gingen jou al voor. Niet voor het geld maar omdat ze genieten van al die lachende gezichtjes. Vrijwilligers worden zelden zo enthousiast toegejuicht als de topscorer van het 1e maar vormen wel het warme, kloppende hart van de vereniging. Onze vrijwilligers zijn dan ook de ware helden van deze prachtige club. Bij deze wil ik namens het bestuur van Lyra alle vrijwilligers enorm bedanken voor de onbetaalbare inzet!! Jullie zijn stuk voor stuk GEWELDIG!!!!

Om een duidelijk inzicht te geven in de vrijwilligersfuncties, alle bestaande commissies en onze huidige structuur, hebben we deze organisatiestructuur gemaakt. Voor meer informatie, vragen of aanmeldingen kunt u contact opnemen met desbetreffend bestuurslid. Voor algemene vragen rondom het vrijwilligerswerk binnen Lyra kunt u contact opnemen met Jaco Lemckert, bestuurslid vrijwilligerszaken via tel: 06-53529192 of email: vrijwilligers@vvlyra.nl

Alle informatie is terug te vinden op onze vernieuwde website www.vvlyra.nl

Voor het organisatieschema, klik HIER