Jo8,Jo9 en Jo10 spelen internationaal toernooi bij vv Lyra

1 november 2020 11:00

Zaterdag 31 oktober j.l. waren alle kids uit de Jo8, Jo9 en Jo10 uitgenodigd om mee te doen aan een internationaal 6 tegen 6 toernooi . Na een zeer regenachtige week waren de weergoden ons goed gezind en was het prachtig weer om te voetballen. Er werd tegelijkertijd gespeeld in 4 landen t.w. Duitsland, Engeland , Spanje en Italiƫ.

Verdeeld over 4 poules  speelden de kerels en dames hun wedstrijdjes tegen elkaar . Ondanks dat het voor de Jo8 en voor de lagere teams best lastig was om tegen een beter team  te spelen, hebben de kinderen veel plezier beleefd tijdens de wedstrijden. Nogmaals dank aan de leiders en begeleiding van de teams .  Klik hier voor alle uitslagen

Hieronder het overzicht van de winnaars!

Eindstand_toernooi_20201031.jpg