Lyra is nog op zoek naar organisatorisch talent

17 juli 2020 7:00

Om alle jeugdleden bij Lyra te laten voetballen willen we alles binnen Lyra zo goed mogelijk organiseren, communiceren en faciliteren. De organisatie en communicatie rondom de voetbalwedstrijden van de jeugd begint bij de wedstrijdsecretaris. Voor deze functie zijn we nog op zoek naar enthousiaste Lyra leden en/of ouders van jeugdleden. In deze functie zijn organisatorische vaardigheden en communicatie naar trainers en leiders, belangrijker dan voetbalkennis. Als wedstrijdsecretaris jeugd maakt je deel uit van de commissie wedstrijdzaken, wat een voetbal ondersteunende commissie is die veelal via de telefoon en vanuit huis actief is. Zo nu en dan staat er een overleg gepland op Lyra.

Organisatorische taken en werkzaamheden

• Je hebt de nodige contacten met leiders, trainers (en ouders) van zo’n 8 -10 teams.
  • Je informeert leiders, trainers en ouders met alle informatie en ontwikkelingen binnen de club (veelal via WhatsApp). De jaarlijkse informatiegids is hierin een hulpmiddel.
  • Een aantal keer per seizoen ben je als gastheer /vrouw op de zaterdagochtend aanwezig om scheidsrechters en leiders/ trainers te ontvangen en de sleutel van de kleedkamer te geven.
  • Je hebt de nodige contacten met de voetbaltechnische kant (TC coördinatoren, trainers en scouting en organiseert een aantal keer per seizoen een (horizontaal) overleg over jou leeftijdscategorie)

Voor aanmelding of meer informatie neem contact op met Jaco Lemckert (bestuurslid vrijwilligerszaken) via 06-53529192