Even voorstellen.. de Scheidsrechterscommissie Seizoen 2020 – 2021

17 juli 2020 6:45

De afgelopen Jaren bestond de scheidsrechterscommissie uit een viertal vrijwilligers. Deze vrijwilligers hebben in het afgelopen seizoen aangegeven dat ze wat anders wilden gaan doen en zijn toe aan nieuwe uitdagingen zowel binnen als buiten Lyra. Het bestuur wil Remco Broekhuizen, Johan vd Wel, Pascal vd Meer en Jack Koornneef nogmaals bedankten voor hun trouwe inzet in deze commissie.

Gelukkig kunnen we ook vertellen dat het stokje wordt overgedragen aan twee nieuwe enthousiaste commissieleden. De scheidsrechterscommissie van Lyra bestaat het komende seizoen 2020-2021 uit Jordy Paauwe en Lennard Robbemond.

Beide vrijwilligers zijn de afgelopen jaren ook als scheidsrechters actief binnen Lyra en weten inmiddels wat hun te doen staat binnen deze commissie. Jordy zal in eerste instantie zorg dragen voor alle aanstellingen en Lennard zal met zijn kennis en ervaring in ondersteunen. Daarnaast staan ze niet alleen en kunnen ze nog terugvallen op het netwerk van de voormalige commissieleden.

Speerpunten voor komend seizoen zijn:

1. Een goed afstemmingsoverleg met scheidsrechters en aanvoerders van de senioren elftallen Lyra 5 t/m 12 en een invulling geven aan de wekelijkse thuiswedstrijden die op het programma staan.
  2. Het inrichten van de aanstellingen bij de jeugdwedstrijden door nog meer de (oudere)  jeugd) erbij te betrekken en gebruik te maken van de huidige ervaring en kennis die bij Lyra scheidsrechters/ vrijwilligers aanwezig is.
  3. Meer aandacht voor de scheidsrechter bij de jeugd en de ouders van jeugdleden

We wensen Jordy en Lennard veel succes!