Contractondertekening jeugd trainers

16 juli 2020 7:45

Eindelijk………na een operatie van het HO en een crisis hebben wij de tijd gevonden om de contracten te laten ondertekenen. Half Januari 2020 hadden wij het allergrootste gedeelte van de trainer staf voor de jeugd rond. Een geweldige prestatie waar we een feestelijk iets van wilde gaan maken. Helaas veranderde er plotseling heel veel. Afgelopen zaterdag 11 juli 2020 was het zover. Voorzitter Klaas van der Eijk heeft een korte introductie gehouden waarna de voorzitter van de technische commissie, Raymond van Hooft, de procedure uitlegd. Natuurlijk werd er stilgestaan bij de crisis en de gevolgen voor de club bij een nieuwe crisis.

Het Hoofd Opleidingen, Cor van Hoeven, heeft vervolgens aangegeven geweldig trots te zijn op deze trainersstaf en de doelstelling voor de selecties bekend gemaakt: we willen dit jaar voor de prijzen gaan. Een enorm zware opgave maar ook een opgave die mogelijk moet zijn voor deze selecties en trainer staf.

Ook werd de nadruk gelegd op de selecties ( deze bestaan uit meerdere teams ) en dat ook bijna alle overige teams in de 1e  selectie een uitstekende trainer hebben.

In de foto zijn 2 trainers die al heel lang bij de vv Lyra aan het werk zijn en heel wat talenten hebben gezien. Het zijn Ger van de Meer en Ano Herbert.

Ger ( zie foto) gaat zijn 14e seizoen in als jeugdtrainer en heeft dit jaar de JO 9 selectie onder zijn hoede. Een van zijn specialiteien is dat hij elke speler de basis techniek aanleert maar ook nog een met beide benen.

Ano ( zie foto) is al heel lang bij de club en naast het feit dat hij een zeer goede en ervaren trainer is kan hij ook spelers met woorden overtuigen om acties te maken.

ondertekening_1.png

ondertekening_2.png