Lyra gaat weer voetbalplaatjes sparen

13 juli 2020 8:00

Na het grote succes van alweer 4 jaar geleden, gaan we weer Lyra voetbal plaatjes sparen bij JUMBO in De Lier! JUMBO De Lier gaat in de laatste maanden van dit jaar weer voetbalplaatjes uitgeven van onze eigen leden. Net zoals bij de eerste actie, is er voor gekozen om binnen onze club van alle jeugdleden, LYRA 1 en Vrouwen 1 individueel een foto te maken en van de senioren elftallen een elftalfoto. Al deze foto’s kunnen tijdens de actie gespaard worden in een mooi voetbalplaatjes verzamelalbum.

De droom van de LYRA leden wordt nu werkelijkheid! Plaatjes van jezelf en andere LYRA leden zijn vanaf 28 oktober verkrijgbaar bij de JUMBO in De Lier.

Om deze actie tot een groot succes te maken is het van belang dat alle betreffende leden op de foto verschijnen. Ondanks de corona crisis, kunnen we dankzij een uitgebreid protocol iedereen op een veilige en verantwoorde manier op de foto zetten. Zo zal er bijvoorbeeld tijdens de foto shoots niet van shirtje gewisseld worden, maar zal iedereen zijn of haar eigen shirt dragen. Uiteraard zal er minimaal 1,5 meter afstand in acht genomen worden en zullen alle nodige desinfectie middelen klaar staan.

Ook is sinds mei 2018 de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Deze verordening beschrijft de belangrijkste regels voor de omgang met persoonsgegevens in Nederland.
Voor deze voetbalplaatjes actie hebben we daarom toestemming nodig van iedereen die voor het verzamelalbum op de foto gaat. Voor kinderen jonger dan 16 jaar is er toestemming nodig van de ouders/verzorgers. Personen ouder dan 16 jaar kunnen zelf toestemming geven om hun foto uitsluitend te mogen gebruiken voor dit voetbalplaatjes album. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden en dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan!

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

Wil je dit makkelijk online doen ga dan naar: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/vvLyra en volg de instructies. Het kost je maar 1 minuut tijd.

Wil je je goedkeuring schriftlijk doen? Vul dan bijgaand formulier in Toestemmingsformulier

1.Facebookpost_Aankondiging_Actie.png

Foto_voor_FB_Twitter_en_LYRA_site.jpg