Scheidsrechterskorps dringend op zoek naar nieuwe scheidsrechters.

9 juli 2020 20:45

De afdeling scheidsrechterszaken van voetbalvereniging Lyra is dringend op zoek naar nieuwe aanwas van scheidsrechters. momenteel is het korps erg uitgedund en zien we voor aankomend seizoen en de toekomst problemen ontstaan. Waardoor wedstrijden straks niet meer voorzien kunnen worden van scheidsrechters en wellicht wedstrijden niet meer door kunnen gaan. Dit kan en willen we toch niet laten gebeuren.

Ben jij een spelend lid en zou je het leuk vinden om naast het voetballen ook als scheidsrechter wedstrijdjes te fluiten, of ben jij die ouder die wekelijks langs de lijn staat en denkt dat kan ik beter en ik zou het wel leuk vinden om tussen die voetballers te lopen en een wedstrijd te leiden of ben je een net of langer gestopt met voetballen en zou je toch nog wat voor Lyra willen betekenen en betrokken blijven. Meld je aan en wellicht zit er een carrière als scheidsrechter in het verschiet.

Wat kan Lyra bieden.

• Eigen keus in wedstrijden, leeftijdscategorie en speeldagen
  • Benodigdheden om een wedstrijd in goede banen te leiden
  • Scheidsrechters tenue
  • Begeleiding
  • Thema avond voor scheidsrechters.
  • Scheidsrechters opleiding
  • Waardering
  • Uiteraard voor de wedstrijd, in de rust, en na de wedstrijd consumptie.
  • 1 a 2 keer per seizoen wordt er iets leuks met alle scheidsrechters van Lyra georganiseerd, waaronder het afsluitende uitje eind van het seizoen altijd een vaste prik is.
  • En tot slot niet te vergeten dat je in een goed en gezellig korps komt.

Spreekt het je aan om een steentje bij te dragen aan onze vereniging en denk je nu ook hé dat klinkt leuk en je bent geïnteresseerd? aarzel absoluut niet, en stuur een mail naar Scheidsrechterszaken.vvlyra@gmail.com

Word_scheidsrechter.png