Lyra start de voorbereiding met een onvervalste Derby

4 juli 2020 9:30

Op 10 augustus start de selectie van vvLyra, onder leiding van Pim van der Hoorn, met de voorbereiding. Op 15 augustus staat de eerste oefenwedstrijden gepland voor het eerste en het tweede elftal. Beide elftallen gaan op bezoek bij Maasdijk. Een prachtige derby om het seizoen mee te beginnen.

Vervolgens zal Lyra oefenen tegen Westlandia (zat) en tegen DVO’32. Op 22 augustus staat er een teamdag op het programma waar er naast twee trainingsactiviteiten ook tijd zal ingeruimd worden om samen met de spelers de plannen te maken en doelen te stellen voor het komende seizoen.

Op 5 september start de bekercompetitie en op 8 september neemt Lyra nog deel aan de “haringserie” bij SVC’08.

In totaal speelt vv Lyra dus 7 wedstrijden in aanloop naar de start van de competitie. 7 wedstrijden waarin de spelers en staf willen toegroeien naar een hecht collectief en een ploeg die er met elkaar alles aan wil doen om wedstrijden te winnen.

De-Oefencampagne-2020-2021.jpg