Jeugd teamindelingen 2020-2021

20 juni 2020 10:00

We zijn bijna aan het einde gekomen van een raar seizoen. Het nieuwe seizoen komt er snel aan en wij zijn al aan het trainen met de nieuwe selecties. Vanaf januari is er door de interne scoutingscommissie, de jeugdcommissie, de coördinatoren, ouders en de trainers veel werk verzet om de nieuwe team indeling rond te maken. Iemand die op de achtergrond heel veel werk (ledenadministratie) doet is Colinda Luijendijk en ook dit jaar heeft zij bergen werk verzet om ons te assisteren bij het invullen van de nieuwe teams. Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de inzet.

In de PDF documenten staan de teams van MO en JO 19 tot de minnies. Over 2 weken, zaterdag 3 juli 2020, willen wij via de website iedereen informeren over het trainingsschema en de sponsoring van de teams. Zijn er nu vragen dan kan dit via een txt WhatsApp met telefoonnummer: 06-11561845

Groeten Cor van Hoeven
Hoofd Opleidingen v.v. Lyra