Peter Boers overleden (met rouwkaart)

15 juni 2020 21:30

Vol ongeloof hebben wij het bericht ontvangen van het plotselinge overlijden van clubman Peter Boers afgelopen zaterdag. Peter was oud bestuurslid en nog in allerlei vrijwilligers functies actief. Een zeer geliefd persoon met het hart op de juiste plek. Voor ledenadministratie inzetbaar, maar ook als scheidsrechter en als leider was Peter een gewaardeerd persoon. Hij heeft altijd het beste voor gehad met iedereen en voor de vereniging. Lyra was zijn club!

De opener van de kantine voor de donderdagavondgroep en nooit te beroerd om bij te springen achter de bar wanneer nodig.

We zullen Peter enorm missen en wensen nabestaanden heel veel sterkte toe.

De uitvaart vindt plaats op zaterdag 20 juni om 10:30 in besloten kring plaats. De dienst kunt u meekijken en luisteren via www.pkndelier.nl . Na de dienst, rond 11:30 uur loopt de familie vanuit de kerk door de Hoofdstraat, M.A. de Ruijterstraat naar de begraafplaats. U kunt dan een laatste groet brengen aan Peter.

Peter_Boers_buitenkant_1.jpg

Peter_Boers_binnenkant_1.jpg