Waar rook is, brandt het Lyra-vuur!

14 juni 2020 8:00

De corona crisis gooit ook roet in het eten bij de Lyra Business Club. Geen barbecue bij gastheer Big Green Egg. Geen rondleiding op de locatie van Slagerij Zwaard. Geen haringparty in de Lyra-kantine. Voor de Business Club van Lyra gaat het seizoen 2019/2020 als een druipende nachtkaars uit. Maar één ding beloven we alvast: wat we nog gepland hadden, halen we later in blessuretijd nog wel een keer in

Al moeten we half december onze tanden zetten in de nieuwe haring.We twijfelen er niet aan dat je de gezelligheid ook hebt gemist. Of misschien wel de geur van vlees dat langzaam op de Big Green Egg gaart. Aan die gezelligheid kunnen we de BC leden helaas niet helpen. Aan de neusprikkelende geur wel. BC team Wouter, John en Kees gingen langs bij de BC leden met een verse entrecote van onze sponsor Slager en traiteur Zwaard. Onder het mom van uitstel maar zeker geen afstel overhandigden zij de business club leden een voucher voor alles wat nog komt. Want zoals een oud-Liers spreekwoord zegt: waar rook is, brandt het Lyra-vuur. We’ll meat again!