Proeftraining mini's 6 juni

8 juni 2020 7:45

Zaterdag 6 juni was er een gratis training voor de allerjongste bij v.v. Lyra. Het weer werkte goed mee voor de kinderen. Rond 11:30 uur liepen er ongeveer 30 enthousiaste jongens en meisje op het veld om kennis te maken met voetbal. De kinderen kregen van 3 trainers een training om kennis te maken met dribbelen, met slalom en daarna op het goal schieten, door poortjes heen schieten en uiteraard een partijtje. We hebben een uur lang alleen blije gezichten gezien.

De Mini-F is voor de allerkleinste vanaf 5 jaar tot ongeveer hun 7de jaar. Op deze leeftijd kunnen ze al op een leuke manier kennis maken met voetbal. Ze krijgen 1x in de week training van de voetbalschool ( het nieuwe seizoen met trainen start weer in september). Je mag 3x gratis komen trainen en als je het na 3x nog steeds leuk vind kan je, je zoon of dochter inschrijven via het inschrijfformulier ( het linkje staat onderin het stukje).

Het is ook mogelijk om bij de Mini-F wedstrijdjes te spelen. Ze spelen op de zaterdagen tegen andere teams uit het Westland. Ze spelen 4x4 zonder keeper. De wedstrijdjes zijn niet verplicht om mee te doen, je kan als ouder zelf aangeven of je zoon of dochter meedoet.

Ben je als ouder enthousiast geworden en wil je meer informatie hierover kan je een mailtje sturen naar wedstrijdsecretaris.minif.jeugd@vvlyra.nl

Het is ook mogelijk om je zoon of dochter gelijk in te schrijven, dit kan via https://www.vvlyra.nl/392/lidmaatschap/

Wie weet zien we jullie binnenkort op het sportpark..

Angelique Herrewijnen