Paula Wüstefeld overleden

7 juni 2020 11:15

Gisteren bereikte ons het droeve bericht dat Paula Wüstefeld, vrouw van ons ere-lid, huisfotograaf en rode brigade lid Hans Wüstefeld, is overleden. Paula mocht slechts 62 jaar worden. Wij wensen Hans en zijn gezin veel sterkte toe dit verlies te dragen.

Wilt u Hans en zijn gezin steunen?

De uitvaartplechtigheid vindt plaats op woensdag 10 juni om 14:00 uur. U kunt de dienst meekijken via de livestream: www.endesystemslive.nl.

Een kaart kan gestuurd worden tav fam. J.H. Wustefeld, p/a De Regenboog uitvaartbegeleiding, Agnes Croesinklaan 11, 2636 HL Schipluiden of via het digitale het digitale condoleanceregister: www.memori.nl/paula-wustefeld-van-adrichem

Voor de volledige rouwkaart, klik HIER