Inleverdag Lyra materialen/kleding jeugdeftallen 6 juni update

6 juni 2020 16:45

Zoals eerder deze week aangekondigd, was het vandaag de inleverdatum voor Lyra sponsorkleding en materiaal. Vanaf vanochtend 08:00 uur was er een "leger" van Lyra vrijwilligers aanwezig om alle spullen in ontvangst te nemen. De planning was van het rijtje af, beginnend met de mini's en eindigend met de JO19.

De organisatie was over het algemeen tevreden over de opkomst. Van de JO17-1, JO17-3 en de MO19-1 ontbreekt nog het één en ander. Komende zaterdag heeft een ieder die zijn/haar spullen nog niet heeft ingeleverd, van 10 tot 12 uur alsnog de kans dit te doen. Stel de vrijwilligers niet teleur en neem je verantwoordelijkheid. "Wie de schoen past trekt hem aan".

inleverdg_3.jpg

inleverdg_2.jpg