Jumbo De Lier breidt sponsorpakket met Lyra uit

10 februari 2020 8:00

Jumbo De Lier ondersteunt v.v. Lyra al enkele jaren en de samenwerking tussen beide partijen bevalt uitstekend. Al vanaf de voetbalplaatjes actie in 2016 sponsort Jumbo onze verenging en ook voor komende 4 jaar mogen we weer op de steun van deze mooie supermarkt rekenen!

Zo zal Jumbo vanaf volgend seizoen haar naam verbinden als kledingsponsor aan nagenoeg de gehele  JO17 categorie. Deze jeugdcategorie is niet zomaar gekozen. Voor Jumbo is deze leeftijdscategorie juist de doelgroep om nieuwe werknemers en werkneemsters te werven. Zoek je een leuke vakantie job? Solliciteer eens bij Jumbo dus!!
Naast deze kledingsponsoring zal er een nieuw reclamebord langs veld 6 komen en  wordt het grote reclamebord langs veld 1 aangepast met een nieuwe boodschap voor onze leden. Ten slotte is Jumbo op 25 april de balsponsor van v.v. Lyra-DUNO .
Vrijdag 7 februari tekende de afscheid nemende filiaalmanager Marjolein Schuijt en haar opvolger Jordy van der Wielen het sponsorcontract in bijzijn van Hans Koornneef van Stichting Steun Lyra.

En leuk nieuws voor leden van Lyra, in samenwerking met Jumbo De Lier gaan we  aan het eind van dit jaar weer voetbalplaatjes sparen van onze eigen leden! Dus houd social media, onze website en Sportkontakt in de gaten voor meer voetbalplaatjes nieuws!