Meelopen JO8-1

27 januari 2020 12:45

Vandaag speelt Lyra 1 zijn eerste wedstrijd na de winterstop. En als tegenstander treffen ze gelijk de koploper, namelijk KMD 1. Het team wat vandaag Lyra 1 mag aanmoedigen is de JO8-1. De JO8-1 bestaan uit: Kay, Kris, Bram, Pieter, Mike, Jens, Thomas en Wesley ( deze was helaas afwezig). Vanmorgen hebben ze uit gespeeld tegen Olivio en hebben 5-12 gewonnen. Sinds kort speelt de JO8-1 in de hoofdklasse en dat gaat heel goed.

Ze hebben geen vaste keeper en iedereen keept een wedstrijd van het team. In de verdediging staan Pieter, Thomas en Jens, op het middenveld staan Kay, Kris en Bram in de spits staan Mike en Wesley. De jongens waren rond 14:00 uur aanwezig in de kantine. Na de uitleg en informatie van het team werden er foto's gemaakt van het team. Het. Na een aantal serieuze foto’s was er nog even tijd voor de gekke bekken serie. Hierna was er nog even tijd om het 1ste te zien warmlopen op het veld. Om 14:30 uur gingen de voetballers en de JO8-1 het veld op, na het schudden van de handen renden de jongens naar de tribune, door het enthousiasme verloor een speler zijn schoen op het veld. Op de tribune werd druk gesproken met welke speler wie was mee gelopen. De wedstrijd begon gelijk spannend en de jongens begonnen gelijk de spelers van Lyra 1 aan te moedigen. Na 15 minuten gingen de jongens naar boven voor een lekker patatje en limo.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd ging iedereen weer mee met de ouders, sommige zijn nog gebleven voor de wedstrijd, deze werd dik gewonnen door Lyra met 3-1.

Voor foto’s klik hier