3 jeugdtrainers vertrekken aan het einde van dit seizoen bij vv Lyra

31 mei 2019 7:15

Partir c'est mourir un peu, kunnen de Fransen zo mooi zeggen. Ook bij Lyra nemen we aan het eind van het seizoen afscheid, niet alleen van spelers maar ook van een aantal jeugdtrainers. Sjoerd Bos , Paul Jansen en Mats van der Meer zullen in het nieuwe seizoen bij een nieuwe club aan de slag gaan als jeugdtrainer.

Sjoerd Bos (  JO13-selectie ),Paul Jansen ( JO12-selectie), Bas Pelikaan (JO11-selectie) en Mats van der Meer (JO10-selectie) hebben de spelers  dit seizoen op een uitstekende wijze training gegeven en met veel enthousiasme begeleid tijdens de wedstrijden. Sjoerd wordt in het nieuwe seizoen jeugdtrainer bij Excelsior Rotterdam en Mats  jeugdtrainer bij Ado Den Haag. Paul wordt techniektrainer bij Westlandia ! Bas Pelikaan  gaat stoppen bij de JO11 –selectie en wij zijn nog in overleg met Bas over zijn toekomst bij de vv Lyra.

Wij wensen de Sjoerd, Paul en Mats heel veel succes met deze nieuwe uitdaging.

HJO vv Lyra

Cor van Hoeven