Meelopen Mini F

20 mei 2019 20:30

Op deze zonnige dag staat de laatste thuiswedstrijd op het programma, namelijk Lyra1 - Duno1 en de gelukkige die mogen meelopen zijn de jongens van de Mini-F.
De ouders en de kinderen druppelde rond 13:45 uur de kantine in, sommige waren behoorlijk zenuwachtig en andere hadden gehoopt dat ze zelf ook mochten mee voetballen.

Thomas, Liam, Kerim, Bart, Wessel, Bram, Seth, Mick, Kees, Marcel, Koen, Mees, Simon, Jelle, Luuk, Joey, Bram, Jens, Thijs en Ties. Vanmorgen hebben Seth, Mick en Thijs uit gespeeld tegen Monster, ze hebben helaas verloren. De rest van de mannen hadden een onderling toernooitje op lyra op de voorbereiding naar het nieuwe seizoen en daar hebben ze onderling een hoop plezier gehad.

Na de uitleg aan de mannen zijn we naar beneden gegaan om foto’s te maken van het team, na de serieuze foto’s was er uiteraard ook nog tijd voor de gekke bekken foto’s.

Er was nog even tijd om het 1ste van Lyra te zien warmlopen, nadat de mannen van het 1ste van het veld afliepen om naar de kleedkamer te gaan om zich om te kleden voor de wedstrijd werden ze door de jongen van de Mini-F toegejuicht als echte voetbalhelden.

Voor het opstellen met het meelopen was het een drukke bedoening om alle 20 jongens netjes op een rijtje te krijgen. En toen was het zover voor de boys van de Mini-F, de muziek werd in gestart en alle spelers liepen het veld op.

Eenmaal op de tribune werd er flink toegejuicht door de Mini-F en ze zaten helemaal in de wedstrijd. Na 15 minuten gingen we naar binnen voor een patatje en limonade en werd er nog druk nagepraat over het meelopen en met wie ze hadden meegelopen.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd kregen de jongens een leuk aandenken en sommige jongens zijn nog gebleven om de wedstrijd te bekijken, deze werd gewonnen door Lyra met 4-0.

Het was een topmiddag!

Voor de foto’s klik hieronder: https://myalbum.com/album/xuCw1WwDSvGF