Speler van de week: Aron Rasens

19 mei 2019 15:45

Mijn naam is Aron Rasens, ik ben geboren op 13-12-2008. Mijn vader is Patrick en mijn moeder heet Anita. Ik heb 2 broers, Hugo en Bram, en 1 zus, Anne. Ik zit in groep 6 van basisschool de Achtsprong. Ik vind gym en buitenspelen leuk op school, ik heb een hekel aan taal. Ik wil later, als ik groot ben, graag met een hond bij de douane werken.

Mijn favoriete club is Ajax. Ik speel zelf in de JO 11-4 en heb vandaag met 5-3 gewonnen. Mijn begeleider Tom Binnendijk heeft de wedstrijd gefloten. Mijn prognose voor de wedstrijd van vanmiddag Lyra-DUNO is 4-2. Ik bedank Lyra en speciaal Tom Binnendijk voor de leuke middag!!