Gevolgen brand clubgebouw

10 april 2019 20:15

Door de brand van woensdagmiddag in het clubgebouw van Lyra heeft het bestuur van Lyra een aantal mededelingen:
Donderdag wordt er een noodaggregaat geplaatst, waardoor de kantine, commissiekamer, toiletten boven en de kleedkamers 13 t/m 24 (aan de rechterkant bij binnenkomst) weer operationeel zijn.

Dit betekent dat alleen deze kleedkamers (de paarse en roze gang) gebruikt kunnen worden.  Aan alle trainers het verzoek om spelers zoveel mogelijk thuis om te laten kleden en qua ruimte in te schikken. Er kan donderdag gewoon getraind worden, alleen de veldverlichting werkt niet. De 20:00 uur groepen kunnen eerder op de avond trainen op veld 2, 4 en 5.

Tot nader bericht kan er dus geen gebruik gemaakt worden van kleedkamers 1 t/m 12, toiletten beneden, de scheidsrechters kleedkamers en het washok. Teams zullen dus voorlopig zelf de kleding moeten wassen. Het verzoek voor jeugdteams die zaterdag bij Lyra thuis spelen, is om zoveel mogelijk in tenue bij Lyra te komen. Dit vanwege het te kort aan kleedkamers.

De 1e speelronde van het 7x7 zomeravondtoernooi gaat donderdag 11 april niet door. Deze speelronde zal op een nader te bepalen datum worden ingehaald. Het clubgebouw van vv Lyra is telefonisch niet bereikbaar.

Het bestuur van Lyra hoopt op begrip voor deze maatregelen en hoopt dat iedereen zich in deze situatie flexibel op zal stellen.