Speler vd week: Mike v.d. Noll

8 april 2019 21:00

Mijn naam is Mike v.d. Noll, ik ben vandaag speler van de week bij de wedstrijd van Lyra tegen KMD. Ik ben geboren op 1-3-2008, mijn moeder heet Nathalie en mijn vader heet Edwin. Ik heb 1 zus die Rosanne heet. Ik woon de helft van de week in De Lier, de andere helft woon ik in Zoetermeer

Ik zit in Zoetermeer op school, in groep 7 van de klimboom bij de juffen Kim en Ellen.  Ik vind vooral de pauze en gym op school leuk, ik heb verder geen hekel aan de rest van school.  Ik wil later het liefst profvoetballer worden, bij voorkeur bij mijn favoriete club Feyenoord. Robin v. Persie is de beste voetballer!!

Ik speel bij Lyra in de JO 11-4, meestal speel ik links voor, vandaag hebben we tegen Houtwijk  gespeeld en met 3-3 gelijkgespeeld. Ik heb het laatste Lyra doelpunt gemaakt. Mijn begeleider vandaag, Rick Kiela, heeft de wedstrijd gefloten. Mijn prognose voor de wedstrijd Lyra-KMD is 3-1. Ik hoop dat PSV kampioen van Nederland wordt!! Mijn grootste hobby is thuis gamen en buiten voetballen! Ik bedank Lyra en speciaal Rick Kiela voor de leuke middag die ik heb gehad.